Оплата та доставка

Доставка

Доставка онлайн замовлень здійснюється по всій території України національним оператором “Нова Пошта” (згідно з тарифами перевізника за рахунок покупця).
Оплата онлайн замовлень здійснюється перекладом на Карту ПриватБанку.
Ми працюємо по 100% передоплаті (повернення і обмін можливі).

Після оформлення замовлення наш менеджер зв’яжеться з вами для уточнення деталей замовлення та оплати.

Увага! Неправильно зазначений номер телефону, що не точний або неповна адреса можуть привести до додаткової затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні замовлення.
Так само при вказівці невірного пункту призначення, оплата кур’єрських витрат проводиться за рахунок клієнта незалежно від суми замовлення.

Відстеження доставки

Відразу після відправки вашого товару ви отримаєте інформаційне повідомлення з номером вашої Товарно-Транспортної накладної.

Відстежити посилку можна на офіційних сайтах кур’єрської служби:
Нова Пошта – Відстеження посилок, вантажів, листів та інших відправлень | otsledit.com.ua

Якщо Ви не отримали листа з номером відстеження, то для отримання інформації про замовлення Ви можете зв’язатися з нам, і ми обов’язково відповімо вам:

Адміністратор інтернет-магазину

Зателефонувати: +38 068 597 2090
Написати в чат: Чат Viber

Успішна доставка

  1. Перш, ніж розписатися в отриманні доставки, ми просимо Клієнтів уважно оглянути посилку. Посилка повинна бути акуратно загорнута в пакет кур’єрської компанії і бути щільно запечатана.
  2. При отриманні обов’язково перевіряйте кількість місць посилки (вказано в транспортній накладній), наявність всіх товарів в замовленні, а також їх зовнішній вигляд. У разі пошкодження упаковки, товарів або неповної комплектації замовлення необхідно скласти акт (претензію) і обов’язково повідомити нам про те, що трапилося з телефоном +38 068 597 20 90. Наші менеджери зв’яжуться з вами і погодять деталі і подальші дії.
  3. Якщо придбаний товар не був успішно доставлений через некоректного вказівки клієнтом інформації з доставки (відсутність вказівки або неправильне зазначення номера телефону, адреси та ін., Товар може бути відправлений назад за рахунок клієнта).
  4. Доставка здійснюється у відповідності з тарифами Нової Пошти, оплату здійснює покупець.