Час роботи служби підтримки клієнтів: з понеділка по суботу з 10.00 до 20.00 за українським часом, за винятком святкових днів. Поза цими годинами, а також у святкові дні наша команда теж на зв’язку, але може відповісти з невеликими затримками в залежно від часу звернення.
Напишіть нам і ми зв’яжемося з Вами найближчим часом
1. Загальні запитання
ЩО РОБИТИ ЯКЩО Я ЗАБУВ ПАРОЛЬ?
Не хвилюйтеся. Оберіть опцію «Скинути пароль» на сторінці входу до особистого кабінету. Наступним кроком введіть адрес електронною пошти. Просто дотримуйтесь інструкцій що надійдуть вам на електронну пошту.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО Я НЕ МОЖУ ОТРИМАТИ ДОСТУП ДО СВОГО ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ?
Переконайтеся, що дані, які ви вводите, відповідають зазначеним під час реєстрації. Якщо ваш обліковий запис заблоковано, будь ласка, зв’яжіться із службою підтримки та запросіть його активацію.
ЯК ПРАЦЮЄ СПИСОК БАЖАНЬ?
Ви можете зберегти будь-який Товар на сайті у своєму Списку побажань, щоб потім його було легко знайти. Просто натисніть значок “серце” в категоріях або на сторінках Товарів. Ви можете будь-коли переглянути свій Список бажань, натиснувши значок облікового запису.
Ви можете використовувати Список бажань, навіть якщо ви не зареєстровані та не авторизовані на сайті. У цьому випадку, якщо ви закриєте браузер, ви втратите вибрані елементи. Пропонуємо увійти або створити обліковий запис.
У ВАС Є ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ?
Так, ми надаємо знижку 3% нашим постійним Покупцям на подальші покупки/Замовлення.
Для отримання знижки постійного Покупця необхідно:
• зробити одноразову покупку на 5000 гривень в офіційному магазині та повідомити співробітнику магазину на касі номер свого телефону, та надати необхідні особисті дані,
чи
• Зробити одноразове онлайн Замовлення на Сайті та самостійно пройти процедуру реєстрації та здійснити покупку Товару на суму від 5000 гривень.
Знижка автоматично активується з наступної покупки/Замовлення.
KORA має право вносити будь-які зміни в правила Програми лояльності, без попереднього сповіщення учасників Програми лояльності, шляхом розміщення відповідних змін на сайті.
Учасник Програми лояльності надає свою повну і безстрокову згоду на обробку та використання будь-яким чином своїх персональних даних, винятково з наступною метою:
• з метою реєстрації та ідентифікації учасника Програми лояльності,
• з метою відновлення паролю до Особистого кабінету учасника Програми лояльності,
• з метою належного виконання договірних зобов’язань перед учасником Програми лояльності, зокрема зобов’язань з доставки Товару,
• з метою виконання вимог законодавства України, зокрема законодавства про захист прав споживачів.
Персональні дані учасника підлягають захисту відповідно до Закону України «Про захист особистих даних».
Доступ до особистих даних учасника Програми лояльності надається лише уповноваженим співпрацівникам з вказаною вище метою, а також з метою забезпечення захисту та обробки інформації. Для захисту та конфіденційності вашої особистої інформації використовуються розумні технічні та організаційні засоби. За необхідності ми регулярно переглядаємо та поліпшуємо ці засоби для відображення законодавчих змін і/або вдосконалення технічних можливостей.
Учасник має право доступу до своїх особистих даних та їх перегляду, а також можливість звернутися з проханням виправити чи внести зміни в свої Особисті дані, видалити їх чи заблокувати.
Учасник Програми лояльності має право в будь-який час відкликати свою згоду на збір та обробку своїх особистих даних, повідомивши про це співробітників магазинів. Відкликання учасником згоди на збір та обробку особистих даних одночасно є відмовою від участі у Програмі лояльності. З моменту відкликання учасником згоди на збір та обробку особистих даних, статус Постійного покупця учасника анулюється, а накопичені бонуси деактивуються.
КУДИ СКАРЖИТИСЯ?
Ми стараємося по максимуму, щоб вам приємно з нами взаємодіяти. Якщо щось пішло не так і ви не знаєте, як розв’язати проблему, напишіть на електронну пошту e-shop@kora.ua, або подзвони за номером: +380 68 597 20 90 ( також Viber/WhatsApp/Telegram ).
Наші працівники постараються вирішити ситуацію якнайшвидше.
Ви також можете зв’язатися з нами заповнивши контактну форму у цьому розділі, на сторінці «Контакти» чи на сторінці «Поділіться своїми враженнями»
Якщо ж проблема виникла з одним із наших співробітників або з нашою роботою в цілому, напишіть, будь ласка, на електронну пошту internetshop@kora.ua.
ДЕ ВИРОБЛЯЄТЬСЯ ПРОДУКЦІЯ «KORA»?
Всі вироби «KORA» виготовляються в Україні, в місті Запоріжжя на однойменній трикотажній фабриці «KORA» з 1988 року.
ЧИ ВИКОНУЄТЕ ВИ ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАМОВЛЕННЯ?
Трикотажна фабрика і Торгівельна Марка «KORA» не приймають індивідуальних роздрібних замовлень.
ЧИ МОЖЛИВО ПІДІГНАТИ ВИРІБ ЗА МОЇМИ ПАРАМЕТРАМИ?
Даний сервіс не доступний. У разі якщо вам не підійшов розмір / крій ви можете здійснити повернення / обмін чи звернутись до ательє.
ЧИ МОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ЗАХИЩЕНІ?
Ми гарантуємо повну безпеку ваших персональних даних.
Якщо у вас виникли запитання, ознайомтесь з нашою Політикою конфіденційності.
2. Замовлення
ЯК ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Оформити Замовлення на Сайті ви можете, додавши товар у кошик обравши необхідні параметри такі як колір та розмір та оформити Замовлення з зазначенням особистих даних для доставки чи скориставшись кнопкою швидкої покупки «Купити в 1 клік».
У разі оформлення Замовлень через Кошик, перейдіть до Кошика та оформлення Замовлення, зазначте усі необхідні контактні данні для доставки, оберіть спосіб оплати, прийміть Угоду покупця, Політику конфіденційності та Політику використання файлів cookie, перевірте деталі Замовлення та натисніть «Підтвердити замовлення».
Після оформлення Замовлення наш менеджер зв’яжтеся з вами для уточнення деталей Замовлення чи/та ми надішлемо вам електронний лист із підтвердженням отримання Замовлення та його обробки та електронний рахунок (Замовлення з реєстрацією).
Щойно ваше Замовлення буде в дорозі, ми знову надішлемо вам електронний лист із деталями Замовлення і номером товарно транспортної накладної з посиланням для відстеження доставки.
Зверніть увагу, що асортимент, і наявність товарів, а також ціни і послуги можуть відрізнятися в залежності від обраної країни призначення.
ЧИ ОБОВ’ЯЗКОВА РЕЄСТРАЦІЯ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ?
Для оформлення Замовлення не потрібна обов’язкова реєстрація. Вона необхідна лише для того, щоб ви могли бачити статус свого Замовлення, історію своїх Замовлень, переглядати вміст кошика, створювати та змінювати Список бажань а також для збереження ваших особистих даних доставки для подальших Замовлень.
Інформацію про статус вашого Замовлення ви будете отримувати незалежно від реєстрації.
У разі реєстрації ви також зможете здійснити оплату свого Замовлення в Особовому кабінеті, після затвердження всіх деталей з менеджером, якщо спочатку ви обрали попереднє Замовлення.
Статуси ваших Замовлень:
На утриманні – Ми отримала Ваше Замовлення,
Оплачене – Ми отримали ваше Замовлення і оплату,
Очікуванні оплати – Ми чекаємо на сплату вашого Замовлення,
Підтверджено – ми надіслали вам «Повідомлення про підтвердження замовлення»,
Виконано – Ваше Замовлення відправлено,
Скасовано – Ваше Замовлення було скасовано,
Повернене – Ваше Замовлення було повернуте і ми здійснили відшкодування коштів,
Не вдалося – сталася якась помилка, зв’яжіться з нашим менеджером.
Увага! Неправильно зазначений номер телефону, не точна або неповна адреса можуть привести до затримки у обробці вашого Замовлення! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані при реєстрації та оформленні Замовлення.
ЯК ОБРАТИ ТОВАР?
Кожен Товар на нашому сайті має окрему сторінку Товару із зазначенням інформації щодо розміру, кольору, складу та параметрів виробу.
Ви можете знайти потрібний Виріб кількома способами:
• За допомогою пошуку. Введіть назву продукту або номер у вікні пошуку.
• Переглядаючи обрану потрібну категорію продуктів нашого інтернет магазину.
• Скориставшись фільтрами в загальному каталогу інтернет магазину. Ви можете обрати необхідну категорію, сезон, колір, розмір та бажаний склад виробу.
ЯК ОБРАТИ РОЗМІР?
Ви можете скористатися нашою таблицею з розмірної сіткою, яка знаходиться на сторінці кожного товару під наявними розмірами.
Для вашої зручності на сторінці кожного товару також наведені «Параметри Товару» у розділі «Детальніше про Товар», де вказані параметри виробів відповідно до розміру.
У разі якщо ви ще сумніваєтеся в правильності вибору, ви можете скористатися контактною формою «Виникли питання щодо товару? Напишіть нам» на сторінці Товара, чи звернутися до менеджера інтернет магазину за телефоном/ Viber/WhatsApp/Telegram +380 68 597 20 90. Він надасть вам детальну інформацію та допоможе визначитися з вибором.
ЯК ДІЗНАТИСЯ СТАТУС МОГО ЗАМОВЛЕННЯ?
У разі реєстрації ви будете бачити статус свого Замовлення в Особовому кабінеті в розділі «Замовлення».
Статуси ваших Замовлень:
На утриманні – Ми отримала Ваше Замовлення,
Оплачене – Ми отримали ваше Замовлення і оплату,
Очікуванні оплати – Ми чекаємо на сплату вашого Замовлення,
Підтверджено – ми надіслали вам «Повідомлення про підтвердження замовлення»,
Виконано – Ваше Замовлення відправлено,
Скасовано – Ваше Замовлення було скасовано,
Повернене – Ваше Замовлення було повернуте і ми здійснили відшкодування коштів,
Не вдалося – сталася якась помилка, зв’яжіться з нашим менеджером.
Пам’ятайте, що Cлужба підтримки клієнтів у вашому розпорядженні, щоб надати вам необхідну допомогу.
ЯК ДІЗНАТИСЯ, ЧИ ТОВАР Є В НАЯВНОСТІ?
Товари в нашому інтернет-магазині зазвичай є в наявності. Однак, навіть якщо Товар є в наявності, майте на увазі, що інший клієнт може купити потрібний вам Товар до того, як ви завершите Замовлення, навіть якщо Товар вже знаходиться у вашому кошику.
Якщо деякі Товари, що ви замовили, виявляться відсутніми на складі, наш менеджер зв’яжеться з вами по телефону або електронною поштою, щоб уточнити чи зацікавлені ви в частковому виконанні Замовлення або маєте намір скасувати Замовлення повністю. Якщо ми вже отримали оплату за таке Замовлення, ми повернемо вам суму вашого замовлення або його частини, яка була скасована.
Зверніть увагу, що асортимент, і наявність товарів, а також ціни і послуги можуть відрізнятися в залежності від обраної країни призначення.
ЯК Я МОЖУ ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ТОВАР, ЯКОГО БІЛЬШЕ НЕМАЄ В НАЯВНОСТІ?
Ви можете зв’язатися з нашою Службою підтримки для отримання додаткової інформації про наявність товару онлайн або зателефонувати до офіційного оф лайн магазину торгівельної марки «KORA» .
ЧИ МОЖУ Я ЗАБРОНЮВАТИ ТОВАР?
Товар, що знаходиться в кошику, не резервується. Резерв Товару відбувається лише після підтвердження замовлення менеджером інтернет-магазину та отримання вами «Повідомлення про підтвердження замовлення» на електронну адресу.
Функція резерву Товару в магазинах доступна до кінця поточного дня!
Щоб перевірити наявність бажаного Товару, розміру, кольору, у зручному магазині — зателефонуйте до обраного магазину за контактами у розділі «Магазини».
Щоб дізнатися, чи доступний Товар до онлайн замовлення — зв’яжіться із службою підтримки.
ЯК Я ДІЗНАЮСЯ, ЩО ВИ ОТРИМАЛИ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Ми надішлемо вам електронний лист з деталями замовлення та рахунком, щоб підтвердити, що ми отримали ваше замовлення та обробляємо його.
Якщо усі Товари є у наявності ми надішлемо вам «Повідомлення про підтвердження замовлення».
Щойно ваше замовлення буде відправлене, ми надішлемо вам інший електронний лист із деталями відстеження, як описано в Угоді покупця.
Якщо протягом 24 годин ви не отримали жодного повідомлення, будь ласка, напишіть до нашої Служби підтримки клієнтів.
ЧИ МОЖУ Я ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖЕМ?
Ні, відправка Замовлень здійснюється після повної передоплати загальної вартості Замовлення.
Якщо Товар не задовольнить ваші очікування, чи з будь-яких інших причин, ви зможете здійснити повернення/обмін після його отримання.
ЧИ МОЖУ Я ВІДПРАВИТИ ТОВАР ЯК ПОДАРУНОК?
Так, ви можете відправити будь-який виріб як подарунок. Ви можете додати особисте повідомлення, додавши коментар у графі «Нотатки до замовлення» під час оформлення замовлення. Ознайомитися попередньо з політикою конфіденційності та обробкою даних третіх сторін.
ЧИ МОЖУ Я ДОДАТИ ТОВАРИ В ЗАМОВЛЕННЯ ПІСЛЯ ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ?
Якщо ваше Замовлення не було ще відправлено ви можете додати товар в Замовлення. Зв’яжіться з менеджером інтернет магазину для більш оперативного реагування: WhatsApp/Telegram/Viber за телефоном +38 068 597 20 90.
У разі якщо ваш Товар відвантажено, вам слід оформити нове Замовлення.
ЯК Я МОЖУ СКОСУВАТИ/ЗМІНИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Зв’яжіться з менеджером інтернет магазину за телефоном/WhatsApp/Telegram/Viber +38 068 597 20 90, як тільки у вас виникне необхідність скасувати/змінити своє Замовлення. У разі якщо Замовлення ще не було відправлене, воно буде скасовано/змінено. Якщо ж товар вже було відвантажено, то вам доведеться здійснювати його повернення після отримання.
Скасувати «Попереднє замовлення» ви також можете в Особистому кабінеті.
3. Оплата
ЯК Я МОЖУ СПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Оплатити Замовлення ви можете:
• банківським переказом коштів на поточний рахунок Продавця за реквізитами:
номер карткового рахунку – 4246001000853881,
ОТРИМУВАЧ – БАЩЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА,
Призначення платежу: Оплата замовлення № «ХХХХХ»
69014, Україна, м. Київ Запоріжжя, пров. Ямський,26;
IBAN – UA933133990000026006030202808
у АТ КБ «ПРИВАТБАНК», ВУЛ. ГРУШІВСЬКОГО, 1Д, КИЇВ, 01001, УКРАЇНА
(код ЄДРПОУ – 14360570, код банку 305299),
SWIFT-КІД: PBANUA2X,
який вам повідомить менеджер інтернет-магазину після оформлення Замовлення.
• Кредитною/дебетовою карткою на Сайті. Ми приймаємо Visa та MasterCard
• Електронним гаманцем Apple Pay / Google Pay.
ЧИ БЕСПЕЧНІ ПЛАТЕЖІ НА ВАШОМУ САЙТІ?
Послуга онлайн-оплати та прийому платежів на Сайті здійснюється за допомогою платіжної системи «WayforPay» яка забезпечує гарантовану безпеку платежів відповідно до міжнародних стандартів та Правил міжнародних платіжних систем Visa, MasterCard.
«WayforPay» має сертифікацію PCI DSS Level 1 та PSD2. Система використовує технології Smart 3D Secure, Visa Secure та Mastercard SecureCode, відповідає GDPR та підтримує протокол HTTPS, має власну багаторівневу антіфрод-систему моніторингу транзакцій та захисту від шахрайства.
Введення даних банківської картки та авторизація платежів за Замовленням здійснюється на окремій захищеній сторінці платіжної платформи. «Продавець» безпосередньо не опрацьовує дані кредитної/дебетової картки або іншу фінансову інформацію Покупця.
Платіжна система захищає дані кредитної/дебетової картки, шифруючи конфіденційну інформацію, щоб гарантувати, що така інформація передається безпечно між Покупцем та Сайтом, з одного боку, та між цим Сайтом та платіжним процесором, з іншого боку.
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОПЛАТІ БАНКІВСЬКОЮ КАРТКОЮ СТАЛАСЯ ПОМИЛКА?
Якщо ви отримуєте сповіщення про те, що спосіб оплати відхиллено, переконайтеся, що:
• правильно введено реквізити картки або платіжну інформацію;
• код безпеки вірний;
• ви не перевищили встановлені ліміти для оплати в інтернеті;
• термін дії кредитної картки не закінчився.
Якщо вся наведена вище інформація правильна, зверніться до свого банку або постачальника платіжних послуг.
Чи зверниться до менеджера інтернет-магазину за телефоном/WhatsApp/Telegram/Viber +38 068 597 20 90
Наші менеджери завжди раді допомогти вам!
КОЛИ З МОГО РАХУНКУ БУДУТЬ СПИСАНІ КОШТИ ЗА ЗАМОВЛЕННЯ?
Сума буде стягнута за обраним способом оплати лише після прийняття та відправлення замовлення. Ви отримаєте електронний лист із підтвердженням відправлення та стягненням належної суми.
4. Доставка
КОЛИ БУДУ ВІДПРАВЛЕНЕ І ДОСТАВЛЕНЕ МОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Обробка Замовлень здійснюється протягом 1-2 робочих днів.
Відправка замовлень здійснюється протягом 1-2 робочих днів з моменту підтвердження та 100% передоплати замовлення.
Доставка Товарів по Україні займає 1-4 дня в залежності від віддаленості пункту призначення.
Звертаємо вашу увагу, що доставка деяких товарів може займати до 5 робочих днів.
Ви можете відстежувати доставку вашого Замовлення, ввівши номер відстеження, зазначений у вашому електронному Повідомленні про виконання Замовлення на сайті (https://tracking.novaposhta.ua/#/uk ) або у додатку кур’єрської служби «Нова Пошта».
Будь-яка дата або час доставки, вказані нами, є лише орієнтовними, і ми не несемо відповідальності за будь-які втрати чи збитки, понесені вами внаслідок будь-яких затримок доставки.
ЯКА ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ?
Доставка Замовлень сплачується окремо та здійснюється за рахунок покупця за тарифами компанії-перевізника «Нова Пошта» в залежності від розміру посилки та пункту призначення, якщо не вказано інше.
ЧИ ЗДІЙСНЮЄТЕ ВИ МІЖНАРОДНІ ВІДПРАВЛЕННЯ?
Так, змінить та оберіть регіон доставки Товарів у правому верхньому куту монітора.
Приємних покупок!
ЧИ МОЖНА ОТРИМАТИ ОНЛАЙН ЗАМОВЛЕННЯ НА МАГАЗИНІ?
На жаль на даний момент такий сервіс не доступний. Ви можете оформити інтернет Замовлення на необхідний Товар, і він буде відправлений безпосередньо вам на вказану вами адресу.
ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ ПІСЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ?
Так, ви можете керувати посилкою на сайті (https://tracking.novaposhta.ua/#/uk ) або у додатку кур’єрської служби «Нова Пошта» ввівши номер відстеження.
ЧИ МОЖУ Я ВІДСТЕЖУВАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?
Так, ви можете відстежувати доставку вашого Замовлення, ввівши номер відстеження, зазначений у вашому електронному Повідомленні про виконання Замовлення на сайті (https://tracking.novaposhta.ua/#/uk ) або у додатку кур’єрської служби «Нова Пошта».
5. Повернення та обмін
ЯК Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Ознайомтесь будь ласка із правилами та умовами Повернення та Обміну у розділі «Покупцям».
Ви можете повернути або обміняти (щодо кольору чи розміру) будь-який Товар, який ви придбали в інтернет магазині KORA, що не підійшов вам з будь яких причин, протягом чотирнадцяти (14) днів після прибуття Замовлення на відділення попередньо повідомивши менеджера інтернет магазину та/чи заповнивши «Форму повернення товару» в особистому кабінеті.
Повернення/обмін Замовлень здійснюється «Продавцем» на підставі заяви Покупця.
«Продавець» може відмовитися приймати будь-які подальші Замовлення від Покупця після кількох повернень попередніх покупок одним і тим самим Покупцем.
Вищезазначені правила стосується лише Товарів, придбаних в нашому інтернет магазині KORA. Ми не приймаємо повернення або обмін Товарів, придбаних на інших веб-сайтах або у наших звичайних магазинах.
ЯК Я МОЖУ ОБМІНЯТИ ТОВАР?
Обмін можливий лише на зміну кольору або розміру того самого Товару (за наявності), який був куплений. Якщо ви хочете інший Товар, будь ласка, поверніть покупку та розмістить нове Замовлення. Товари підлягають обміну тільки за умови наявності потрібного Вам розміру або кольору. У випадку обміну, доставка нового товару здійснюється після отримання попереднього товару Продавцем.
Ознайомтесь будь ласка із правилами та умовами Повернення та Обміну у розділі «Покупцям».
ЯК Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ/ОБМІНЯТИ ТОВАР ОТРИМАНИЙ ЯК ПОДАРУНОК?
Людина, яка оформила замовлення, може повернути Товар придбаний у подарунок протягом 14 днів з моменту його доставки на відділення для Отримувача.
Товари, отримані як подарунки, можна повернути або обміняти, як описано в Угоді покупця а також в правилах та умовах Повернення та Обміну у розділі «Покупцям». Якщо у вас виникли запитання щодо нашого процесу, зв’яжіться з нашою службою підтримки:
• Електронна пошта: е-shop@kora.ua
• Телефон: +38 068 597 20 90.
• WhatsApp/Telegram/Viber за телефоном +38 068 597 20 90.
• Instagram Direct (@_kora_ua)
• Facebook messages (Трикотажна фабрика “Kora”)
Час роботи служби підтримки клієнтів:
з понеділка по суботу з 10.00 до 20.00 за українським часом, за винятком святкових днів.
ЯК Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ/ОБМІНЯТИ ТОВАР КУПЛЕНИЙ В ОФІЦІЙНИХ РОЗДРІБНИХ ОФЛАЙН МАГАЗИНАХ УКРАЇНСЬКОЇ ТРИКОТАЖНОЇ ФАБРИКИ «KORA»?
Ознайомтесь будь ласка із правилами та умовами Повернення та обміну в магазині.
Наведені вище правила стосується лише Товарів, придбаних у наших офіційних безпосередньо керованих магазинах.
Ви можете повернути будь-який Товар, придбаний вами лише у тому магазині де він був куплений протягом 14 днів після покупки.
Повернення може бути здійснено у 2 простих кроки:
1. Принесіть ваші Товари в ідеальному стані, нові, незмінені, невикористані та з усіма прикріпленими бирками та ярликами, в оригінальній упаковці разом із фіскальним та термінальними чеками, які ви отримали разом із початковою покупкою, до магазину KORA.
2. Представник магазину перевірить Товари, щоб переконатися, що вони в ідеальному стані, нові, незмінені, невикористані та з усіма прикріпленими бирками та етикетками. Якщо Товари відповідають стандартам, викладеним у наших правилах та умовах Повернення та обміну в магазині, запит на повернення буде прийнято. Представник магазину пояснить вам різні варіанти повернення ваших Товарів.
У випадках, коли Товари здаються зношеними або використаними, на них відсутні будь-які ярлики чи бирки, вони не відповідають нашим правилам та умовам Повернення та обміну в магазині ми не зможемо прийняти повернення.
ЧИ МОЖУ Я ПОВЕРНУТИ/ОБМІНЯТИ ТОВАР, КУПЛЕНИЙ В ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНІ В ОДНОМУ З ОФІЦІЙНИХ МАГАЗИНІВ?
На жаль на даний момент такий сервіс не доступний.
СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗНАДОБИТЬСЯ, ЩОБ ОТРИМАТИ ВІДШКОДУВАННЯ, У РАЗІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?
Після того як ми отримаємо посилку з повернутим Товаром, ми оглянемо її протягом 1-2 днів і, якщо Товари будуть поверненні з дотриманням усіх вимог ми приймемо запит на повернення та надішлемо запит на відшкодування загальної сплаченої суми на кредитну картку чи банківський рахунок, використані для первісної покупки протягом 5 днів. Терміни погашення можуть змінюватись в залежності від обраного під час замовлення способу оплати.
Швидкість надходження грошових коштів на ваш рахунок залежить від швидкості обробки операцій вашим банком і може досягати 5 днів.
Як правило, процедура завершується протягом 14 днів з моменту отримання Товару, що підлягає поверненню. Будь-які затримки щодо відображення статусу відшкодування можуть залежати від способу оплати.
6. Подарункова карта «KORA»
ДЕ Я МОЖУ ПРИДБАТИ ПОДАРУНКОВУ КАРТКУ «KORA»?
Придбати Подарункову картку можна на нашому Сайті або в будь-якому роздрібному офіційному магазині «KORA».
ЯК ПРАЦЮЄ ПОДАРУНКОВА КАРТКА «KORA»?
Нам дуже приємно, що ви обрали нас, щоб порадувати своїх близьких. Ми можемо оформити два види сертифікатів — традиційний (фізичний) та електронний.
Електронний відправимо на пошту. Щоб активувати сертифікат, отримувач має ввести код сертифікату на сайті, й інформація підтягнеться автоматично.
Фізичний сертифікат ми відправимо Новою Поштою за потрібною адресою чи ви можете отримати/придбати його у магазині. Працює він так само як і електронний.
Усі сертифікати дійсні 12 місяців. Якщо сума замовлення менша за номінал сертифіката, різницю ми, на жаль, компенсувати не зможемо. Якщо сума замовлення більша за номінал — різницю отримувач зможе доплатити сам.
ЯК Я МОЖУ ВИКОРИСТАТИ ПОДАРУНКОВУ КАРТКУ «KORA»?
Подарункові картки KORA можна використовувати для придбання Товарів в офіційних роздрібних магазинах KORA і інтернет магазині KORA.
Подарункова картка може бути використана в магазині, який зазначено на зворотному боці картки.
Подарункову картку можна використати під час покупки в інтернет магазині, ввівши код вказаний на картці, у відповідному полі у Кошику.
Якщо вартість Подарункової картки не покриває повну суму покупки чи Замовлення, суму, якої не вистачає, необхідно оплатити іншими прийнятними способами оплати Замовлення.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
ЧИ МОЖУ Я ВИКОРИСТАТИ ДЕКІЛЬКО ПОДАРУНКОВИХ КАРТОК «KORA» ДЛЯ ОДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ?
Для однієї покупки чи Замовлення можна використовувати лише одну Подарункову картку.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
Я ПОВИНЕН ВИКОРИСТАТИ ПОВНУ ВАРТІСТЬ ОДНІЄЇ ПОДАРУНКОВОЇ КАРТКИ «KORA» ЗА ОДНЕ ЗАМОВЛЕННЯ?
Так, якщо номінал вашої Подарункової картки більший за загальну вартість вашого Замовлення різниця не повертається.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
ЯКИЙ ТЕРМІН ДІЇ ПОДАРУНКОВОЇ КАРТКИ «KORA»?
Термін дії Подарункових Карт KORA закінчується через 12 місяців з дня купівлі або відправки Подарункової Карти KORA її передбачуваному Одержувачу.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
ЩО РОБИТИ ЯКЩО Я ВТРАТИВ ПОДАРУНКОВУ КАРТКУ «KORA»?
У разі втрати або крадіжки Подарункової Карти KORA ви повинні негайно зв’язатися з Магазином KORA, де було придбано Подарункову картку KORA або за адресою internetshop@kora.ua, або за телефоном +38 068 597 20 90 (за дзвінки стягується звичайна плата) щоб заблокувати Подарункову Карту KORA та отримати заміну. Вам буде запропоновано вказати серійний номер та термін дії відповідної Подарункової Карти KORA, надати фіскальний та касовий (за наявності) чеки. Серійний номер та термін дії надаються під час покупки, а також надруковані на звороті фізичної Подарункової Карти KORA або, відповідно, відображаються на віртуальній Подарунковій Картці KORA.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
ЧИ МОЖУ Я ПОВЕРНУТИ ПОДАРУНКОВУ КАРТКУ «KORA»?
Подарункові Карти KORA, придбані в будь-якому Офіційному Магазині KORA, можуть бути повернуті протягом 14 днів з дня купівлі або відправки Подарункової Карти KORA її передбачуваному Одержувачу.
Сума, сплачена за Подарункову Карту KORA, повертається з використанням того самого платіжного засобу, який використовувався при її купівлі. Для такого повернення необхідно пред’явити оригінал фіскального чека, Подарункову Карту KORA, яка повертається, а також, за необхідності, платіжну картку за допомогою якої було сплачено Подарункову Карту KORA та квитанцію про оплату за терміналом.
Повернення будь-якої Подарункової Карти KORA може бути здійснене виключно в місці її покупки.
Ознайомтесь будь ласка з ЗАГАЛЬНИМИ УМОВАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПОДАРУНКОВИХ КАРТ KORA РІЗНОГО НОМІНАЛУ.
ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ ПОДАРУНКОВУ КАРТКУ «KORA» НА ГОТІВКУ?
Ні, у разі повернення Подарункової картки, сума сплачена за Подарункову Карту KORA, повертається з використанням того самого платіжного засобу, який використовувався при її купівлі.
Подарункова Картка KORA не підлягає обміну на грошовий еквівалент.
ЧИ МОЖУ Я ПОВЕРНУТИ ТОВАРИ КУПЛЕНІ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ПОДАРУНКОВЇ КАРТКИ «KORA»?
У разі розірвання договору купівлі-продажу («Угоди покупця») та повернення товару, купленого з використанням Подарункової Карти KORA, повернення коштів за Товар здійснюється шляхом видачі нової Подарункової Картки KORA такого ж номіналу, як та Подарункова Картка KORA з використанням якої був куплений Товар, який повертається. У разі якщо загальна вартість Товару, який повертається, на момент його покупки перевищувала номінал Подарункової Карти KORA, і покупець оплачував різницю іншим способом дозволеної оплати, при поверненні та розірванні договору купівлі-продажу, розмір цієї різниці повертається покупцеві тим же способом оплати, яким вона була здійснено Покупцем.
Повернення Товару, купленого з використанням Подарункової Карти KORA, може бути здійснене виключно в тому Магазині KORA, де було здійснено Покупку.
ЯКЩО Я ОПЛАТИВ ЗАМОВЛЕННЯ ЧАСТКОВО ПОДАРУНКОВОЮ КАРТКОЮ А ЧАСТКОВО ІНШИМ ЗАСОБОМ ПЛАТЕЖУ, І ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ЛИШЕ ЧАСТИНУ ЗАМОВЛЕННЯ ЯКИМ ЧИНОМ Я ОТРИМАЮ ВІДШКОДУВАННЯ?
Якщо ви повертаєте лише деякі Товари із замовлення, частково оплаченого Подарунковою карткою, а частково іншим способом оплати, ви отримаєте змішане відшкодування. Спочатку ми повернемо вам суму, сплачену за допомогою іншого способу оплати, який використовувався під час покупки, а потім видамо Подарункову картку на суму, що залишилася.
Нагадуємо, що асортимент, послуги та ціни можуть змінюватися в залежності від обраної країни. Усі продукти з кошика буде видалено.
Ми цінуємо вашу конфіденційність
Ми використовуємо файли cookie, у тому числі файли cookie третіх сторін, із функціональних причин, для статистичного аналізу, щоб персоналізувати ваш досвід, пропонувати вам вміст, який відповідає вашим інтересам, і аналізувати ефективність наших рекламних кампаній. Ви можете або прийняти ці файли cookie, натиснувши «Прийняти файли cookie», або натиснути «Налаштування файлів cookie», щоб установити свої параметри. Ви можете змінити свої параметри в будь-який час, перейшовши до розділу «Повідомлення про конфіденційність і файли cookie» цього веб-сайту, натиснувши посилання внизу будь-якої сторінки веб-сайту kora.ua. Додаткова інформація
Необхідні
Завжди активні
Необхідні файли cookie потрібні, щоб увімкнути основні функції цього сайту, наприклад забезпечити безпечний вхід або налаштувати ваші параметри згоди. Ці файли cookie не зберігають жодних персональних даних
Функціонал
Функціональні файли cookie допомагають виконувати певні функції, такі як обмін вмістом веб-сайту на платформах соціальних мереж, збір відгуків та інші функції третіх сторін.
Аналітика
Аналітичні файли cookie використовуються, щоб зрозуміти, як відвідувачі взаємодіють із веб-сайтом. Ці файли cookie допомагають надавати інформацію про такі показники, як кількість відвідувачів, показник відмов, джерело трафіку тощо.
Продуктивність
Продуктивні файли cookie використовуються для розуміння та аналізу ключових показників ефективності веб-сайту, що допомагає забезпечити кращий досвід користувача для відвідувачів.
Реклама
Рекламні файли cookie використовуються для надання відвідувачам індивідуальної реклами на основі сторінок, які ви відвідали раніше, і для аналізу ефективності рекламних кампаній.