Оплата та доставка

Оплата

Ви можете сплатити ваше Замовлення наступними способами:

Якщо вам необхідно уточнити буть які деталі, ви можете оформити Попереднє Замовлення. Після затвердження усіх деталей з нашим менеджером ви зможете сплатити Замовлення одним з зазначених вище способів.

Безпечна Онлайн оплата на Сайті здійснюється за допомогою платіжної системи «WayforPay», яка захищає дані від шахраїв за допомогою власної багаторівневої антіфрод-системи моніторингу транзакцій.

«WayforPay» забезпечує гарантовану безпеку платежів відповідно до міжнародних стандартів та Правил міжнародних платіжних систем Visa, MasterCard, використовує технології Smart 3D Secure, Visa Secure та Mastercard SecureCode, відповідає GDPR та підтримує протокол HTTPS, має сертифікацію PCI DSS Level 1 та PSD2, що гарантує безпеку обробки даних та захист фінансової інформації Покупця.

Введення даних та авторизація платежів за Замовленням здійснюється на окремій захищеній сторінці платіжної платформи. Ні KORA, ні наші працівники не можуть бачити дані вашої картки.

Якщо у вас виникли проблеми з оплатою чи ви бажаєте оскаржити суму платежу, який відображається у виписці за вашою кредитною карткою, зв’яжіться з нами:

Увага! Неправильно зазначені персональні дані при реєстрації та оформленні Замовлення можуть привести до додаткових витрат та затримки! Будь ласка, уважно перевіряйте ваші данні. При вказівці невірного пункту призначення, оплата кур’єрських витрат здійснюється за рахунок Покупця незалежно від суми замовлення.

Доставка

Відправка замовлень здійснюється протягом двох робочих днів після підтвердження нами вашого Замовлення та  зарахування повної Загальної вартості вашого Замовлення на наш рахунок.

Доставка замовлень по території України здійснюється за допомогою логістичної компанії «Нова Пошта» за рахунок Покупця відповідно до правил та тарифів кур’єрської служби, якщо не зазначено інше.

Термін доставки по Україні за допомогою логістичної компанії «Нова пошта» становить:

Зверніть увагу, у разі скасування Замовлення після відправки, поштові витрати не компенсуються.

Після відправлення вашого Замовлення ми надішлемо вам електронне Повідомлення про виконання Замовлення з інформацією про доставку та передбачуваними датами доставки.

Ви можете відстежувати доставку вашого Замовлення, ввівши номер відстеження, зазначений у вашому електронному Повідомленні про виконання Замовлення на сайті або у додатку кур’єрської служби «Нова Пошта».

Будь-яка дата або час доставки, вказані нами, є лише орієнтовними, і ми не несемо відповідальності за будь-які втрати чи збитки, понесені вами внаслідок будь-яких затримок доставки.

Якщо протягом 5 (п’яти) днів з моменту доставки Замовлення на відділення одержувач не забере Замовлення з пункту видачі – Замовлення буде повернуто на наш склад. Ми зрозуміємо, що ви хочете розірвати «Угоду покупця», і вважатимемо її розірваною. Внаслідок розірвання «Угоди покупця» ми відшкодуємо вам ціну, сплачену за Товари, якнайшвидше і у всіх випадках протягом максимум 30 днів з дати, з якої ми вважаємо «Угоду покупця» розірваною. У цих випадках ми матимемо право стягувати з вас плату за транспортні витрати, пов’язані з доставкою та інші витрати на розірвання «Угоди покупця».

Увага! Адреса доставки вашого Замовлення має відповідати обраній на Сайті Країні доставки. Будь ласка, оберіть вірно Країну доставки Замовлення у правому верхньому кутку кожної сторінки Сайту.

Успішна доставка

Під час отримання Замовлення та перед підписанням будь-якого документа встановленої форми залученої Продавцем служби доставки, що підтверджує Доставку, ви повинні ретельно перевірити цілісність упаковки, відповідність Товару Замовленню на цей Товар та повноту комплектації вашого Замовлення, пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень, забруднень, дефектів та виробничих браків). Перевірте Вироби на наявність затяжок, плям, розривів, наявність декоративних елементів та оздоблення.

У разі виявлення хоча б одного з перерахованих вище недоліків, Покупець або Отримувач, повідомивши нашу службу підтримки клієнтів та зробивши заяву про знайдені недоліки без невиправданої затримки після виявлення останніх при доставці, має право:

У разі наявності механічних пошкоджень пакування, порушення цілісності пакування чи повноти комплектності Замовлення, Покупець або Отримувач Товару зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті (претензії) довільної форми з зазначенням знайдених недоліків звернувшись на гарячу лінію «Нової Пошти» . Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.

Якщо замовлений Товар є якісним, комплектним та повністю відповідає Замовленню Покупця на цей Товар, Покупець або Отримувач Товару підписує документ встановленої форми залученої Продавцем служби доставки, що підтверджує доставку.

Підпис Покупця або Отримувача Товару зазначеного вище документу є беззастережним підтвердженням наступних фактів:

Цей Договір вважається виконаним в момент вручення Покупцю або Отримувачу замовленого Покупцем комплектного Товару належної якості, що повністю відповідає направленому Покупцем Замовленню на цей Товар.

У разі виявлення будь яких недоліків чи пошкоджень після отримання Замовлення та підписання документу встановленої форми, в поверненні Товару може бути відмовлено.

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН KORA.UA