Повернення та обмін

Дякуємо, що оформили замовлення на нашому Сайті!

У випадках якщо Товар не відповів вашим очікуванням ви маєте право здійснити його повернення/обмін протягом 14 днів з моменту доставки Замовлення на відділення попередньо повідомивши менеджера інтернет Магазину та/чи заповнивши «Онлайн форму повернення товару» в особистому кабінеті.

Увага! Повернення/обмін Товару належної якості, а також повернення/обмін Товару з істотними недоліками здійснюється Продавцем на підставі заяви Покупця, якою вважається заповнена  ОНЛАЙН ФОРМА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

Просимо вас врахувати, що в разі повернення Товару за допомогою «Нової пошти», пересилання по Україні займає 1-2 дні. Ми рекомендуємо здійснити повернення не пізніше, ніж через 10 днів після доставки замовлення на відділення, аби точно вкластися в необхідний термін і вчасно отримати повернення коштів.

Повернення Товарів можливе лише в тому Магазині/інтернет Магазині де була здійснена покупка.

Ви можете повернути/обміняти Товар належної якості, за умов якщо:

Обмін можливий лише на зміну кольору або розміру того самого Товару (за наявності), який був куплений. Якщо ви хочете інший Товар, будь ласка, поверніть покупку та розмістить нове Замовлення. Товари підлягають обміну тільки за умови наявності потрібного Вам розміру або кольору. У випадку обміну, доставка нового Товару здійснюється після отримання попереднього Товару Продавцем.

Після отримання вашого повернення ми перевіримо Товари на предмет якості, якщо Товари будуть поверненні з дотриманням усіх вимог зазначених вище ми приймемо запит на повернення/обмін та, залежно від обставин, обміняємо Товари або відшкодуємо загальну сплачену суму на кредитну картку чи банківський рахунок, використані для первісної покупки.

Витрати на доставку при поверненні/обміні Товарів належної якості покладаються на Покупця.

Кожен Товар можна обміняти або повернути лише один раз.

Продавець може відмовитися приймати будь-які подальші Замовлення від Покупця після кількох повернень попередніх Покупок одним і тим самим Покупцем.

Повернення/обмін пошкоджених, несправних, дефектних, Товарів з істотними недоліками або Товарів, відмінних від замовлених (Невідповідні Товари).

Покупцям пропонується уважно оглянути будь-яку посилку перед підписанням та підтвердженням отримання доставки як описано у розділі «ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА».

У малоймовірному випадку, якщо Товар при отриманні виявиться дефектним, з вадами, пошкодженим, таким, що не відповідає Замовленню, Покупці мають право вимагати безкоштовну заміну, ремонт Товару протягом розумного періоду часу чи повного повернення невідповідного Товару.  

У разі повернення товару з істотними недоліками необхідно заповнити та надати разом із Товаром відповідний Акт із зазначенням виявлених недоліків та дефектів. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару.

У разі повернення такого Товару ми відшкодуємо сплачену за Товари ціну разом з витратами на доставку на кредитну картку або банківський рахунок, використані для первісної Покупки.

Витрати на доставку, коли повернення Товару здійснюються з нашої вини (пошкоджені, дефектні товари, або товари, що відрізняються від замовлених), компенсуються Покупцеві у повному обсязі.

Витрати на доставку, коли обмін Товару здійснюються з нашої вини (пошкоджені, дефектні товари, або товари, що відрізняються від замовлених), компенсуються Покупцеві за винятком вартості первинної доставки.

Процедура повернення/обміну

  1. 1. Переконайтеся, що Товар підлягає поверненню/обміну, згідно з описаними вище Умовами.
  2. 2. У разі необхідності оформлення повернення/обміну зв’яжіться з менеджером інтернет магазину за Телефоном/Viber/WhatsApp/Telegram +380 68597 20 90 та/або заповніть «Он
  3. лайн форму повернення товару» в особистому кабінеті. Якщо можливо, вкажіть причину повернення/обміну, щоб ми могли краще обслуговувати вас у майбутньому.
  4. 3. Менеджер підтвердить ваш запит на повернення/обмін або у разі необхідності попросить внести правки до заяви та акту.
  5. 4. Після підтвердження запиту Помістіть усі Товари для повернення/обміну в упаковку.
  6. 5. Ви можете знайти адресу повернення у «Онлайн формі повернення товару».

При відправці важливо не вказувати накладений платіж за речі, інакше ми не зможемо отримати посилку.

Легке повернення

Ви можете скористатися сервісом «Легке Повернення» від «Нова Пошта» та не сплачувати вартість зворотної доставки, сплативши лише вартість первинної доставки у випадку повернення/обміну Товару. Послугу Легке повернення можна замовити у мобільному застосунку або в онлайн-кабінеті на сайті «Нової пошти».

Спершу, вам потрібно повідомити нашого менеджера про повернення Товару і протягом 14 днів з моменту доставлення Замовлення на відділення ви можете безкоштовно повернути товар через послугу «Легке повернення».

  1. 1. Увійдіть до розділу «Мої відправлення» у додатку або кабінеті «Нової Пошти» та виберіть посилку, яку потрібно повернути,
  2. 2. У розділі «Керувати посилкою» виберіть «Легке повернення»,
  3. 3. Зазначте причину повернення із запропонованого переліку,
  4. 4. За створеною накладною надішліть посилку продавцю на відділені або через поштомат.

Зверніть увагу! Без попередження менеджера, заповненої «Онлайн форми повернення товару», а також сплаченої первинної вартості доставки Товару ми не зможемо здійснити процедуру повернення.

Адреса для повернення товару:

Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів може здійснюватися лише тим методом та на той рахунок, з якого відбувалася оплата, та що вказані вами у Формі повернення товару.

Ми перерахуємо гроші на вказаний вами рахунок протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару Продавцем, перевірки та підтвердження підстав для його повернення. Швидкість надходження грошових коштів на ваш рахунок залежить від швидкості обробки операцій вашим банком і може досягати 5 днів.

У разі оплати Замовлень шляхом банківського переказу, Обов’язковими реквізитами для здійснення безготівкового переказу та повернення коштів на користь фізичної особи з рахунків суб’єктів підприємницької діяльності є ПІБ, Індивідуальний податковий номер та номер рахунку (пункт 3.1 та додатки 3 та 9 до Інструкції №22 “про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті”, затвердженої Національним Банком України від 21.01.2004).

Вище вказані Умови застосовуються тільки до Товарів, придбаних на Сайті www.kora.ua. Ми не приймаємо повернення/обміну Товарів, придбаних на інших сайтах чи в офлайн-магазинах та у фізичних Офіційних магазинах KORA.

З умовами повернення/обміну в офіційних магазинах ви можете ознайомитись у розділі «ПОЛОЖЕННЯ ТА УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ, ОБМІНУ ТА ГАРАНТІЇ В ОФІЦІЙНИХ РОЗДРІБНИХ ОФЛАЙН МАГАЗИНАХ УКРАЇНСЬКОЇ ТРИКОТАЖНОЇ ФАБРИКИ «KORA»

З повним змістом та переліком правил та умов повернення та обміну ви можете ознайомитися в «УГОДА ПОКУПЦЯ».

З будь-яких питань і претензій, а також для оформлення повернення інтернет-замовлень будь ласка, зв’яжіться з нами.

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН KORA.UA