Питання та відповіді

FAQ’s

Замовлення онлайн

Ні, ви можете оформити замовлення без реєстрації, скориставшись опцією «швидкої покупки». Однак ми рекомендуємо все-таки зареєструватися для доступу до додаткових сервісів таким як: додавання товару в «Список бажань», перегляд «Історії замовлень / повернень», вмісту кошика і ін.

Натисніть на кнопку «Відновити пароль», і ви отримаєте лист на пошту з зазначенням тимчасового пароля.

У разі якщо ваше замовлення ще не сформоване і не видане на відвантаження ви можете додати товар в замовлення. Попередньо краще зв’язатися з менеджером інтернет магазину для більш оперативного реагування.

У разі якщо ваш товар відвантажено, вам слід оформити нове замовлення.

Ви отримаєте повідомлення на пошту / телефон з підтвердженням про оформлення замовлення. Після того як ваше замовлення буде відвантажено ви отримаєте повідомлення з інформацією про посилку і номер товарно-транспортної накладної.

Статус замовлення можна дізнатися в підрозділі Історія замовлень в Особистому кабінеті.

Зателефонуйте за номером телефону інтернет магазину, як тільки у вас виникне необхідність скасувати / змінити своє замовлення. У разі якщо замовлення ще не було відправлене, воно буде скасовано / змінено. Якщо ж товар вже було відвантажено, то вам доведеться здійснювати його повернення після отримання.

Зазвичай на сайті вірно відображається наявність необхідної одиниці, при виборі параметрів кольору / розміру. Однак слід врахувати, що інший покупець може купити обрану вами модель раніше, ніж ви закінчите оформлення замовлення, навіть якщо обрана модель вже перебуває у вас в кошику.

Ми гарантуємо повну безпеку ваших персональних даних. Якщо у вас є питання, будь ласка, ознайомтеся з Угодою.

Вибір товару

Скористайтеся нашою таблицею з розмірної сіткою, а також детальним описом товару, де вказані параметри виробів відповідно до розміру.

У разі якщо ви ще сумніваєтеся в правильності вибору, зверніться до менеджера інтернет магазину за номером телефону, вказаним на сайті в розділі «Контакти». Він надасть вам детальну інформацію та допоможе визначитися з вибором.

Фабрика і Торгівельна Марка «KORA» не приймає індивідуальних замовлень.

На жаль на даний момент такий сервіс не доступний. У разі якщо вам не підійшов розмір / крій ви можете здійснити повернення / обмін.

Повернення та обмін

Відправлення товарів здійснюється тільки по території України.

На жаль на даний момент такий сервіс не доступний. Ви можете оформити інтернет замовлення на необхідний товар, і він буде відправлений вам безпосередньо з того складу / магазину де він є в наявності.

Доставка Нової Пошти, а також адресна доставка кур’єром Нової Пошти в межах України оплачується покупцем за тарифами компанії-перевізника Нова Пошта.

Відправлення та доставка замовлень по Україні здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту підтвердження і оплати замовлення. Звертаємо вашу увагу, що доставка деяких товарів може займати до 5 робочих днів.

Оплата

Оплатити замовлення ви можете переказом коштів на поточний рахунок Продавця, який вам повідомить менеджер інтернет-магазину після оформлення замовлення.

У цьому випадку необхідно звернутися до менеджера інтернет-магазину KORA.UA, зателефонувавши / написавши повідомлення по телефону +38 068 597 20 90 (Viber) з 10:00 до 19:00.

Наші менеджери завжди раді допомогти вам!

Зворотній зв’язок

У Вас все щє є питання?